BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, December 22, 2012

IMTIHAN NIHA'I (FINAL EXAM)

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

setelah 14 mggu hari perkuliahan... tibalah masanya untuk menentukan samada aku ni blaja atau x sepanjang mggu perkuliahan tu... huhuhu

lagi seminggu nk exam final... kalo bleh sem ni aku nk cuba tingkatkan pointer aku...

sem lpas aku xtau mcm mane pointer aku bleh jatuh merundum... mungkin aku leka n lalai kot... huhu

sem ni aku ade 8 subjek nk kne cover::
1) ulum quran
2)akidah
3)ulum hadis
4)sirah rasul
5) islamic law
6) tarikh mazahib wal fatawa
7) mabahith hukm syar'ie
8)fiqh muamalat.

mudah-mudahan aku mampu nk cover sume ni.... insyaALLAH...

#semoga kawan2 aku semua berjaya
#maafkan segala salah dan silap saya...