BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, January 21, 2011

cinta....

org kate cinte 2 bute.... mcm2 bleh jd kt org yg b'cinta... ade cinta yg bawa bahagia. ade yang bawa sengsara... tapi cinta yang paling sempurna adalah cnta kepada Allah sahaja... cinta kepada manusia juga adalah kerana Allah... Allah menciptakan setiap makhluknya itu berpasang-pasangan... lelaki dan perempuan, jantan dan betina, dan seterusnya...
macam mane nk dapatkan cinta yang tulus dan suci serta ikhlas kerana Allah....???
aku daa cuba untuk melakukannya... tapi aku tidak merasa yakin... si dia seperti terlalu mengharapkan yang terbaik dariku... dia seperti orang yang sedang gila.. ini adalah gara-gara kerana cinta yang diterimanya... aku sudah cuba untuk mengelakkan daripada godaan syaitan untuk tidak memberikan harapan terlalu tinggi kepadanya... aku sudah sering mengingati dia tentang batas2 antara kami berdua.. tapi aku tidak yakin lagi... aku merasakan diri aku masih diulit dosa lagi... aku masih lagi ragu2... buntu... aku ingin meyatakan hasrat ku terhadap dirinya... tetapi aku tidak mampu untuuk meluahkannya... aku takut.. khuatir...bimbang... dia kecewa...